Etiketler:

Sanki herkes Demi'nin kötü olmasını bekliyor.

 <-- Demi Lovato Rehabilitasyon Merkezinden çıkarken
 Demi Lovato 18 yaşında güzel bir Disney yıldızı.Şarkıcı, yazar ve artist.Son zamanlarda o hep kötü olaylar yaşadı. Sevgilisi Joe Jonas'dan ayrıldığında psikolojisi bozuldu ve Joe Jonas'ın yeni sevgilisi Ashley Greene ile kavga etti
.Bunun üstüne dansıcısı Alex'i dövdü.Bunun sebebi belli değil ama bu bize tek şeyi gösterir; Demi gerçekten kötü durumda... Kimileri ''Alex ondan şikayetçi oldu ve hakim Demi'nin rehabilitasyon merkezinde tedavi olması gerektiğini söyledi '' diyor ama bu olayın sebebi hiçbir zaman açıklanmadı.Demi rehabilitasyon merkezinde tam 1 ay kaldı.O rehabilitasyon merkezinden çıktığında bile gülüyordu.Sırf hayranları ve onu destekleyenler mutlu olsun üzülmesin diye... Bu da yetmezmiş gibi internette yalan haberler çıktı, saçma sapan videolar... '' Demi kokain içiyor ' diye.Videodaki kızında Demi'yle alakası yok.Çok saçma hiç kokain içen birisi bu kadar sağlıklı görünebilir mi ?!



Demi'nin eski resimleri ortaya çıktı. Bileğinde yara olan fotoğraflar faça izi olarak yorumlandı ve Demi psikopat olarak yansıtıldı.Oysa o resimlerde Demi'nin bileğindeki yaralar taktığı bileklikler yüzünden olmuştu ve o resimler 3 sene öncesine aitti.Sanırsam Demi'ye en çok bu koymuştu.
Uygunsuz pozlar verdi diye hayranları onu eleştirdi.Eğer Demi bir hata yapmışsa biz hayranlar olarak onun ayıbını örtmemiz gerek.Demi'nin ruhsal durumu iyi olsaydı emin olun o pozları vermezdi.Üstüne üstlük Demi'nin hayran sayfalarında bile paylaşıldı bu resimler.Kendimize gelelim artık böyle şeylere fırsat vermeyelim.
                                                                                Okuduğunuz için teşekkürler
                                                                                       

25 yorum:

  1. bencede,ben demi fanıyım,ve böyle haberlerden rahatsız oluyorum demi hiçbir kötü alışkanlık yüzüden rehabilitasyona gitmedi,bunu kendi menajeride açıklladı ve rehabilitasyon sebebi yemek yeme düzeni yani gıda sorunları ve ruhsal sorunları yüzünden di.ve o alex denen kız danda nefret ediyorum sırf deminin inadına ashley greenele tonlarca fotoğrafı var sizin en yakın arkadaşınız bunu yapsaydı sizde böyle bi tepki verirdiniz.demiye nick çok destek verdi fakat sevgili değiller onlar kardeş gbiler bazı ark. böyle sanıyor.

    YanıtlaSil
  2. Evet biliyorum canım.Alex denen kızdan bende nefret ediyorum. O Demi'nin rehabilitasyon merkezine yatma sebeplerinden sadece birisi.

    YanıtlaSil
  3. geç görsemde yazın harika ben büyğk bir lovatic olarak seni tebrik ediyorum harikasın

    YanıtlaSil
  4. evet bnde demi lovato hayranıyım ve böyle şeyler yapmadığını biliyorum hepsi demi lovatonun güzelliğini ve başarısıı çekemeyenlerin uydurması ve bunu gerçktn duydğmda çok sinirlendm !!!


    not : eğer gerçktn demi hayranıysnız ne olrsa olsun onu savunmalısnz ve önyargıda bulunmayın lütfen

    YanıtlaSil
  5. Ben de eskiden Demi yi severdim.Şarkılarına filmlerine bayılırdım ama daha sonra Niall la arasındki ilişki yüzünden ondan nefret ettim.Niall horan ile ilişkisi varsa ben yokum.Hem niall ı hak etmiyor.Ondannefret ediyorum.Uzun bir süre daha rehabilitasyonda kalsın.En zından görmeyiz..!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KES SESİNİ BİTCH ! Sevmiyosan bile saygı duymak zorundasın .

      Sil
    2. sen bir lovatic değilsin ve ayının tekisin bilmiyorsanda öğren emin ol çevrendeki herkes böyle diecektir o yazdığın ellerin kırılsın inşallah gerizekalı mal o bir kere kötü bir ilişki yaşadı zarar gördü ama düzeldi şu anda sağlıklı ve aklı başında aptal ama o zeka sende yok maloz ayrıca niall'la çok yakışıyorlar o masum bir kız onun hakkında böyle konuşma en çok sen zarar görürsün
      not:bence sen rehabilitasyona git 1D üyelerinden biri böyle olsun bakalım biri böyle dese naparsınız directioner olmaktan soğutmayın adamı aptal one direction sizden daha masum en azından niall demi'yi istiyor demi'de onu bitmiştir nokta ve eminim onlar 1 gün çıkacaklar

      Sil
  6. Demi Niall'la birlikte değil. Sadece Niall, Demi'yi beğeniyor. Sevgili değiller.

    YanıtlaSil
  7. Demi nin hayranı olanlarda böyle iğrenç ve yalan haberler çıkardı eğer gerçekten onun hayranı olsalardı onu sonuna kadar desteklerdi ve bu yalan hikayelere kanmazlardı ve gerçeken yazın süper bende Deminin hayranı olarak sana tüm kalbimle katılıyorum....

    YanıtlaSil
  8. Deminin hayranları bile böyle iğrenç ve yalan haberler çıkardı eğer gerçekten onu sevselerdi böyle yalan haberlere kanmazlardı açıkçası ben deminin hayranı olarak onu sonuna kadar destikliyorum ve ayrıca yazın gerçekten çok güzel sana tüm kalbimle katılıyorum ....

    YanıtlaSil
  9. bu ünlüler dünyası demi lovato ya da başka biri ile ilgili en ufak bir bir haberde demi rezil edip lovaticler küçümsenecekse bn lovatic olarak küçümsenmeye hazırım...çünkü Demiyi her haliyle seviyorum ister şişman olsun ister bileklerini kessin bir lovaticinde bunu yapması beklenir...VE DEMİ ASLA ASLA ASLA nefret edilcek biri değil..bütün dünya ondan nefret etsede bn ASLA lovatic olmaktan vazgeçmicem..

    YanıtlaSil
  10. demi iyi biri laf atanalr veya laf atmaya çalışanlar dönüp kendilerine baksınlar....

    YanıtlaSil
  11. youtubede bı video gormustüm. Muhabır Demi'nın 11 yasında bıleklerine faca çektıği ıle ılgılı dedıkodu çıktıgını bunun dogru olup olmadıgını sormuştu. Demi onaylamıştı ve neden olarakta kendımı daha ıyı hıssedeceğımı dusundugum ıcın yaptım demıştı. Gecenlerde de gazetede hastalığının teshısı olarak bipolar oldugu ortaya cıktı. Bıpolar anı duygu ve ruh halı değişimi. Çok zor bır hastalık ve omur boyu suren bı rahatsızlık. Sık gorunuyor. Buyuk ıhtımalle onun için rehabilitasyon tedavisi almıştır

    YanıtlaSil
  12. Demi küçükken arkadaşları tarafından dışlanıyordu.Babası yanında değildi.11 yaşında bileklerini kesti.14 yaşındayken sevdiği oğlan intihar etti.Ve dansçısı Alex yaşadığı sorunları Demi'nin yüzüne durmadan vurunca Demi kendini kaybetti ve yumruk attı.Alex ona dava açacağını söyledi.Demi açmaması için yalvardı.Alex bunun üstüne Demi'den uygunsuz pozlar verirse davadan vazgeçeceğini söyledi ve Demi o anki psikoloji ile kabul etti.Ve birde Joe'nun yaptığı.Demi'nin yaşadığı şeyler kolay şeyler değil.Onun yerinde siz olsaydınız ne yapardınız?Hiç düşündünüz mü?Atıp tutmak kolay o olayın içinde olan siz değil Demi!Yaşamadan atıp tutmak kolay.Anne babanız kavga ettiğinde ne kadar üzülüyorsunuz.Peki ya Demi? Yine güçlü kız herşeye rağmen ayağa kalktı ve emin adımlarla yürüyor!

    YanıtlaSil
  13. her insanın hayatında böyle dönemler mutlaka olmuştur...uzun zamandır hayatını araştırıyorum...ben hayranı olarak her daim Demiden yanayım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demi güzel bir kız neden kendini deli joe için üzsün ki

      Sil
    2. yalnız joe deli değil ben onun hayranıyım :)))))
      ama demi lovatoyu daha çok seviyorum

      Sil
  14. admin sana bir şey sorucam ben de bi lovaticim ve merak ediyorum demi illumunati üyesi mi

    YanıtlaSil
  15. bence guzel birisi.bu selena ve miley ile arkadasligindan belli.

    YanıtlaSil
  16. bencede artık lovatıcler kendilerine gelsinler ama keşke joe ile çıkmasaydı hayat onun için daha güzel olabilirdi ama hayat ona bişeyler öğretti

    YanıtlaSil
  17. ayrıca demi'nin beslenme sorunları vardı yani DELİ DEĞİLDİ ANLAYIN ARTIK YAAAAAAAAAAAAA

    YanıtlaSil
  18. ben deminin büyük bir hayranıyım.demi bazı kötü sevgililer yüzünden çok zor durumlara düştü ve bende buna çok üzüldüm.bunu önlemenin bir yolu olmalı

    YanıtlaSil
  19. bence de demi çok zor durumda olduğundan ben biraz olsa bile norma buluyorum ben deminin fanıyım

    YanıtlaSil
  20. Demi illumunati değil onu demiyi sevmeyenler uydurmus.

    YanıtlaSil
  21. antidemiciler hepinizden nefret ediyorum sevmiyorsanizda saygı duymak zorundasınız yada çenenizi kapatıp susacaksınız .

    YanıtlaSil

 
Neler Oluyo? © 2012 | Designed by Canvas Art, in collaboration with Business Listings , Radio stations and Corporate Office Headquarters