27 Ocak 2012 Cuma

One Direction Röportajı!


Teen.com'un yaptığı bir röportajı sizler için çevirdim. Sadece bilmeniz gereken yerleri aldım. Diğerkileri gereksiz geldi :P

Teen.com:  Sizin Amerika'da en çok sevdiğiniz şey ne ?
One Direction: Amerika olduğu için gerçekten oldukça güzel. Amerika'daki herkes Amerikan olduğu için gururlu. Yiyecekler güzel, hava güzel...Herkes gerçekten kibar. Amerika'da herkes, her zaman gerçekten mutlu. Ne istersen onu alabiliyorsun. Amerikan kızları gerçekten güzel. Onlar çok hoş. Onların aksanları çok güzel.

Teen.com: Big Time Rush'ile turdasınız. Onların şovlarını Nickelodeon'da izliyor musunuz ?
One Direction: Çizgi filmleri severim. Ama Big Time Rush'ı Zayn izliyor.




Teen.com: Siz çocuklar hangi şovları izliyorsunuz ? Belki, Glee ?
Zayn: Evet onları izledim. Onların iyi olduklarını düşünüyorum. The X-Factor' da performanslarını sergilediler. Onları gerçekte görebildik.


Teen.com: Big Time Rush dışında, hangi genç sanatçıyla çalışmak istiyorsunuz ?
One Direction: Bruna Mars! Güzel şarkılar, iyi sahne duruşu ve inanılmaz performans...Onun sesi kesinlikle kusursuz.

Teen.com: Hayranlarınızın Twitter'da yaptığı dikkatinizi çeken şeyler hakkında ne düşünüyorsunuz?
One Direction: Onlar, bizi güldüren, kötü şeylere karşı bizi savunuyorlar. Twitter'a baktığımızda onların "Bugün nasılsınız?" mesajlarını görmek bile gerçekten çok güzel. Bu her zaman hoş


Teen.com: Şimdi sıra en önemli sorumuzda.. Hangi ünlüye çarpılmış durumdasınız ?
Zayn: Megan Fox.
Louis: Katy Perry. Katy Perry ya da Natalie Portman.
Liam: Kim Kardashian.
Niall: Demi Lovato.
Harry: Alexa Chung

Teen.com: Ya gerçek hayattaki kızlar ? Kafanızda bir tip var mı ?
Zayn: Kafamda biri tip olduğunu zannettim ama artık gerçekten yok. Sadece kendini ciddiye almayan ve iyi espiri anlayışı olan bir kız arıyorum.
Harry: Ben o konularda gerçekten titiz değilim. Bilgili görünenleri seviyorum. İnsanlar siyah, sarı saç, yada göz rengine bakarak değerlendiriyor. Ben iyi espiri anlayışı olan ve hayatı ciddiye almayan kızları seviyorum.
Liam: Ben birazcık utangaç olan kızları ve tamamen tatlı olanları seviyorum. Gerçekten güzel gözleri olanlardan hoşlanıyorum.
Niall: Tatlı ve utangaç olanları seviyorum. Ama yeri geldiğinde onunla gülebilmeliyim.Ve o benden kısa olmalı çünkü uzun olduğunda gerçekten garip gözüküyor.

LÜTFEN Ç/ALINTI YAPMAYIN. ALACAĞINIZ ZAMANDA SİTENİN LİNKİNİ BELİRTİN.

15 yorum:

  1. Bu siteyee çok qüzel!
    Süper bi röportaj. Liam'a bayılıorumm <3

    YanıtlaSil
  2. bazı yerlerde çok kızdım onlara düşünsene zayn megan fox'u beğeniyormuş :( bide zayn ve harry benim favorim tşkler

    YanıtlaSil
  3. süpeerr çok teşekkürler..LİAM <3 <3

    YanıtlaSil
  4. ben bunu facebook ta ' Stardoll's Most Wanted ' adlı sayfada paylaşıcam:) Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. harry kısaca benden bahsetmiş canım

    YanıtlaSil
  6. güzel bir site. Ela <3 Niall diyorum .............

    YanıtlaSil
  7. ben liam louis ve zayn'e aşığım onların üçüde çok tatlı ama en çok liam payne delisiyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zayn malik nial ıseviyorum .nial demiyi seviyomuş nialı bu yüzden çok seviyorum

      Sil
  8. Şey alacağım bir sitede magazin bölümünde çalışıyorum winx clup online ...

    YanıtlaSil
  9. liama aşığım çok tatlı

    YanıtlaSil
  10. hepsi çok şeker.ben bir directioner im

    YanıtlaSil
  11. liam payne & seni çok çok seven gizem10 Mart 2013 06:43

    liam aşkımm san bayılıyorum çok yakışıklısın ben tan senin aradığın gibi bir kızım biraz utangacım güzel bir gülümsemem var hemde gözlerim çok güzel normalde gözlerim kahverengi ama güneşte gözlerim ele oluyor liam ben senin için yaratılmışım.

    I LOVE YOU LİAM

    SENİ ÇOKÇOKÇOKÇOKÇOK SEVİYORUM SEVMEYDE DEVAM EDECEĞİM

    YanıtlaSil
  12. kendinizi gerçek directioner zannediosunuz!! siz ben liam harry yi seviorum falan diosunuz ama gerçek bir directionerseniz hepsi sizde eşit olmalı mklar.!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerizekalı Mısın . . .??? Directioner Olmak İçin Hepsini Eşit Derecede Sevmek Zorunda Değiliz.Sadece En Çok Sevdiğimiz Biri Vardır Tabiki. Sana Birinin Şöyle Bi Soru Sorduğunu Hayal Et ; Anneni Mi Seviyorsun , Babanı Mı . . .?? Bu Soru Herkese Sorulmuştur Elbette. Sen de Eminim Ki Eşit Diyeceksin Ama Sanki Biri Sana Daha Yakın Gelecek. Ve Sende Onu Daha Çok Sevdiğini Belirteceksin. Peki o Zaman Biri Çıkıpta Sana Mesela ''Annem''Dediysen Babanı Sevmemiş Mi Oluyorsun . . ?? Ayrıca Da Yanıtlarını Küfür Ya Da Buna Benzer Kırıcı Sözlerle Süslemen Hiçte Hoş Değil. Böyle Küfürlü Yorumları Görünce Benim Şarteller Atıyor :P Çakralarım Tütüyor :P :D Bak Ben Seninle Nasıl Konuşuyorum. :)

      Sil

Copyright © 2015 Neler Oluyo?
| Distributed By Gooyaabi Templates