27 Haziran 2012 Çarşamba

Demi Lovato ve Niall Horan Her Gün Mesajlaşıyor


One Direction grununun sevimli üyese Niall, bildiğiniz gibi aşırı derecede Demi hayranı. Demi ve Niall iki üç kez buluşup kaynaştılar. Hatta iddialara göre Niall, Demi'nin kız kardeşleriyle bile tanıştı.  Şimdiki haber ise onların her gün mesajlaştıklarını bildiriyor. Ve Simon Cowell bu ilişkiyi destekliyor. Simon, Heat Magazine'e verdiği röportajda; "Niall gerçekten aşık. Sürekli Demi'ye çiçekler gönderiyor ve Demi onun tatlı olduğunu düşünüyor." dedi. One Direction grubu da X-Factor programından doğmuştu. Jüride yine Simon vardı yani Simon, Demi'yi de Niall'ı da tanıyor.Çoğu Demi hayranları bu ilişkiyi desteklese de bazı hayranların gönlü hala Jemi'de. (Joe&Demi) Ama Niall hayranları kesinlikle Demi ve Niall'ın birlikte olmasını istiyor.

Published with Blogger-droid v2.0.6

17 yorum:

  1. demi çok iyi bir kız fakat Niall ile yakışmıyorlar sanki demi teyzesi gibi duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demiden nefretmi ediyorsun niall i sevemezsin çünkü sen bencilsin demiyi sevmiyorsun demiyi sevmiyormusun yaşamana gerekyok antici fahişeee

      Sil
    2. sana katılıyorum ama niallı ve demiyi seviyorum.

      Sil
  2. demi den nefret ediyorum ve Niall'ı çoook seviyorum. gruptan favorim o diyebilirim Directioner'ım çünkü. ama demi den nefret ettiğim için çıkmalarını asla istemiyorum bu haberi okurken bile sinir küpü oldum.. :@ hayır!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demi çok iyi biri ben deminin hayranıyım demi mutlu olacaksa bir sorun yok demektir.

      Sil
  3. Ben Demi ve Niall'i çok beğeniyorum.Niall, bildiğiniz gibi aşırı derecede Demi hayranı.Bence yakışırlar.Çıksalar bence çok güzel olurdu ama bu onların kararı.Bu arada ''Adsız''yaptığın yorumu okudum.Yaptığın yorum bana göre hiç hoş değil.Senin ''DİRECTİONER''liğini yargılamak istemem ama hepimiz şunu biliyoruz ki Niall Demi'yi bence gerçekten seviyor hatta aşık bile ama sen onun iyiliğini istemezsen bu seni gerçek bir ''DİRECTİONER'' yapmaz lütfen bir daha düşün.Ben grupta hepsinin çok seviyorum ayrım yapamıyorum mesela Zayn ve Perrie'yi ilk başta bende onaylamamıştım ilişkilerini.Ama sonradan fikrimi değiştirdim çünkü Zayn Perrie'yi çok seviyor bu örnek hepsi için geçerli...Eğer kendini bir DİRECTİONER zannediyorsan iyice bir düşün onların iyiliğini mi isterdin yoksa kötülüğünü mü ? Şu dünyada kimseden nefret etmemelisin.Senden nefret edilmesini istemezsin değil mi ? Eğer bu yazımı okuduktan sonra benden nefret ederseniz ben gerçekten üzgünüm ama ilk önce gerçekten düşünün.Onun mutlu olmasını istemez miydiniz ?

    -Miray *

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. miray seni kutluyorum süpersinnnn
      SENA

      Sil
  4. Evet Demi , sizin favori gurubunuzun üyesi Nial ile flört ediyor.Benimde favorilerimden birisi Niall aslında hepsi benim favorim ama konu bu değil neyse asıl anlatmak istediğimi yazıyorum ;
    Aralarında Henüz bir birliktelik yok ama Niall, Demi'ye hayran olduğunu her fırsatta söylüyor.Tamam, Niall'ın hayranı olabilirsiniz ama bu sebep sizi Demi'den nefret etmenizi gerektirmez.Demi'ye karşı bir cephe alarak tam olarak düşündüğünüz ne? Niall Demi'yle çıkmamalı çünkü sizinle mi çıkacak? Hepinizle? . Sizce de Niall'ın mutlu olmaya ihtiyacı yok mu ? Mutlu olmasını istemez miydiniz ? Niall'in kötülüğünü istemeniz sizi DİRECTİONER yapmaz tek yaptığı şey DİRECTİONATOR , YARGILAMADAN ÖNCE İYİ DÜŞÜNÜN GERÇEK DİRECTİONER MİSİNİZ YOKSA SAHTE OLAN MI ?

    YanıtlaSil
  5. Demiyi sevmemen niall in mutluluğunu istememen gerekir bence çok yakışıyorlar
    SENA

    YanıtlaSil
  6. hayır asla desteklemiyorum ve mrs. horanım

    YanıtlaSil
  7. ben niallın hayranıyım tabiki niall benimle çıksın isterdim ama niall nasıl mutluysa öyle olsun niaal seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  8. bence Niall ve Demi yakışıyorlar ikiside tatlı onlar harika bir çift olurlar eminim bu arada mrs horan Niall bu yorumunu görseydi seni sevmezdi hayransan sınırında KAL.

    YanıtlaSil
  9. Ben desteklemiyorum !! Ayrıca sonda Niall hayranları bu ilişkiyi destekler yazmışlar ! Ben Niall hayranıyım, hatta ona aşığım. Burada acık açık soyluyorum, Demi'yi kıskanırdım... Kıskanıyorum da. Ben DESTEKLEMİYORUM :( Ben Directioner ve yemeklerle sevgili olan Niall'ı istiyorum :'(

    YanıtlaSil
  10. I LOVE NEMİ <3

    YanıtlaSil
  11. Başka sayfalarda okudum ve Demi, "Niall kesinlikle arkadaşım." demiş. Ağlayabilir miyim?

    YanıtlaSil
  12. Bende Niall i çok seviyorum Niall ile Demi bencede yakışıyor
    Demi ile çıkmicakta sizle mi çıkacak o ayrica sizi tanimiyor sizin onun iliskisini onaylayip onaylamama gibi bir hakkiniz yok!!! Niall size mi soruyorda ben kimle cikiyim diye Bende Niall'a Aşığım hatta ama hicbir sevgilisini onaylamiyorum demedim zaten kimsenin oyle bir hakki yok bende onunla tanismayi konusmayi cok istiyorum onu cok seviyorum LÜTFEN YORUM YAPARKEN DUZGUN YORUM YAPIN!!! Eğer Niall in iyiligini istemiyorsaniz GERÇEK DIRECTIONER DEGILSINIZ DEMEKTIR !!!!!!!!!!!! Ayrica kendini mrs.Horan diyemezsin Niall gercekten senin bu yorumunu gorseydi benim nasil hayranlarim var derdi I ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♥♥♥♥♥♥Niall Çok SEVİYORUM SENİ NIALL

    YanıtlaSil

Copyright © 2015 Neler Oluyo?
| Distributed By Gooyaabi Templates