1 Ağustos 2012 Çarşamba

Paranormal Activity 4 Geliyor!


 Şahsen ben Paranormal Activity tutkunuyum. Tüm seriyi vizyona girer girmez izledim. Bana kalırsa serinin en iyi filmi tabiki de çıkış yaptıkları film, Paranormal Activiy 1. Filmi gündüz izlememe rağmen koltuğun içine gömüldüm ve karın kaslarımın kaskatı olduğunu farkettim. Filmi izleyenlerin yorumunu aldığımda bazıları hiç korkmadıklarını söyledi.Bilmiyorum, belki ben çok korkağım. Ama korku filmi kavamını bir kenara koyarsak filmin konusu da çok güzel. Kameralar, sahneler, efekler, sesler, her şey mükemmel. Bir de amatör çekim süsü vermeleri filmin kalitesini yükselmiş. Klasik korku filmleri gibi değil yani. Sözüm filmi izlemeyenlere...
 Gelelim Paranormal Activity 4'e. Film Ekim'in 19'unda vizyona giriyor. Tabii Türkiye'ye ne zaman gelir orası muamma. Yönetmenler; Henry Joost ve Ariel Shulman.
 İşte burdada filmin fragmanı;

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2015 Neler Oluyo?
| Distributed By Gooyaabi Templates