14 Temmuz 2011 Perşembe

Demi " Skyscraper " Hakkında Konuştu

Demi Lovato: "Eğer vücuduma önceden davrandığım gibi davransaydım şu an hayatta olamazdım... Her gün devam ettiğim bir yolculuk, ve kesinlikle hayatımın sonuna kadar vermem gereken bir mücadele olacak. Bazen düşünüyorum, 'Neden o zamanlar normal olamamıştım?' diye.. Mükemmel olamayacağım, ama.. günün sonunu getirebilirsem, önemli olan da bu."

Demi'nin sesi hayatından geçen her erkekten sonra zarar verdiği için daha güçsüzdü, tedaviye girdikten sonra Skyscraper'ı tekrar kaydetti.

"Aynısını hissettirmedi, o yüzden orjinal olanını kullandık. Benim için çok sembolikti.. Tedaviden önce kaydettiğim bir şarkı ve bir mesaj veriyor. Olayların gelişmesi çok deliceydi. Bu şarkının benim sembolüm olması ve dünyaya yaymaya çalıştığım şeyi, benim ve hayranlarımın yüzleştiği sorunlar karşısında yardım alıp üstesinden gelebileceğini, göstermesi.. Çıktıktan sonra ilk söylediğim zaman stüdyoda gözyaşlarına boğulmuştum. Acım ikiye katlanmıştı."

"Sorunlarım hakkında kimseyle konuşmadığım ve yardım almadığım için, ağlamanın o zamanlar bana yardımcı olduğunu düşündüğümü hatırlıyorum." Skyscraper'ın klibinde Demi bir çölde, tamamen beyazlar içinde, çok az makyajla ve ayaklarının çoğu yalın olarak ayakta duruyor.

"Alışkanlıklarıma, yeme bozukluğuma, ve kendime zarar vermeme yol açan bir sürü şey vardı. Bu siyah fabrikayı ortaya çıkarmaya çalışırken, uzun süreli olarak aklımda dolaşan zehirli şeyler vardı, bütün gözeneklerimi kapatmıştı..

"Çünkü içimden acı çekiyordum.. Onu çıkarmaya çalışıyordum ve kırılmış camın üzerinden güç alarak yürüyordum. O video benim için duygularımı boşalttığım bir video, terapi gibi.. Ağlamayı sürdürdüm, çok duygusaldım.. İşte o zaman, bütün müzik videolarının bunun hakkında olduğunu anladım." 
 Alıntıdır.

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2015 Neler Oluyo?
| Distributed By Gooyaabi Templates