22 Nisan 2011 Cuma

Demi, Sonny With A Chance'den Ayrıldı !


Demi, Sonny With A Chance'den ayrıldı mı ? Bu konu daha öncede gündemdeydi ama kesin değildi. Kimileri Disney, Demi rehaba gitti diye onu kovduklarını sanıyor.Belki de bir çoğumuz böyle biliyordu.Sonny With A Chance'in ismi So Random olarak değişince bu dedikodular iyice yayılmaya başladı. Demi bu dedikodular son vermek adına bir konuşma yaprı.

''Kameralar bana göre değil. Artık müziğimle gündemde olmak ve müziğime odaklanmak istiyorum. ''
...dedi.

Geçen günlerde de Twitter'ında şu yazıyı paylaştı;
Sonny hayatımın bir kısmıydı.Sonzuza kadar minnettar olacağım.İzlediğiniz için herkese teşekkürler. Yeni formatdaki So Random'u seyretmek için sabırsızlanıyorum.

 Bana kalırsa artık o dizi Demi'siz ömrünü yitirir. Çoğu kişi o diziyi Demi için izliyordu. Disney, Demi'nin gitmesine izin vererek çok büyük zarara uğrayacak.

3 yorum:

  1. ben de demi için izliyordum.keşke bitmeseydi.ama duyduğuma göre 3 martta geri dönebilirmiş :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle sana katılıyorum admin.Ben by diziyi Sonny'nin şirin ve tatlı olması ve Chad'le aralarında olan tatlı sürtünme ve aşkları için izliyordum artık dizinin bir anlamı kalmadı :(.Eğer Sonny yerine başka birini alırlarsa Selena falan asla izlemem Sonny Demi'nin rolü onda kalmalı.

    YanıtlaSil
  3. Evet bencede Sonny cok tatlı biriydi.Şimdi oynayan So Random cok kötü.Sevemedim bir türlü.

    YanıtlaSil

Copyright © 2015 Neler Oluyo?
| Distributed By Gooyaabi Templates