5 Eylül 2011 Pazartesi

Joe ve Demi Tekrar Arkadaşlar!


  Geçdiğimiz hafta MTV'nin düzenlediği ödül törenine Demi'de katılmıştı. Selena Gomez'le arkadaşlıklarınını hiç bitmediğini göstererek, Delena fanlarını sevindirmişti. Demi, muhabirlerden gelen sorulara " O benim en yakın arkadaşım " diyerek son noktayı koymuştu.  Aslında  o gece ön planda olan Delena değildi, Jemi'ydi. Demi, aylar sonra Joe Jonas'la ilk defa görüşmüştü. Tabii herkesin aklına " Jemi tekrar mı doğuyor?" sorusun geldi. Ama bana kalırsa kesinlikle böyle bir şey yok. Sadece kısa bir konuşmaydı. Ardından meraklı muhabirler Joe Jonas'la Demi hakkında kısa bir röportaj yaptı.

" O gerçekten tatlı. Onun için gittim (Ödül Dörenine) ve halıda kısa bir konuşma yaptık. Başka bir zaman, kırmızı halı dışında tekrar görüşeceğiz. Onu iyi gördüğüm için  mutluyum.  Onu tekrar görmek  güzeldi "


 Bence bu sadece iyi bir arkadaşlığın tekrar başlamasına işaret. Açıkçası ben başka bir şeylerin tekrar olacağını zannetmiyorum

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2015 Neler Oluyo?
| Distributed By Gooyaabi Templates